Jak spolupráce funguje?

Naší firmu definuje plný servis, individuální přístup a transparentní jednání.

Jak to funguje?

Velmi apelujeme na osobní přístup, aby všechny naše služby byly co nejvíce na míru a finální nábytek vám designově seděl v interiéru.

01

První schůzka

Zavoláme si a domluvíme si schůzku. Následně se za vámi zastavíme a podrobně probereme vaší představu o židli a ceně.

02

Konkrétní nabídka

Po první schůzce pro vás vybereme vhodné židle včetně příslušného designu a následně vám zasíláme konkrétní nabídku. Zároveň je možnost židle i prvně vyzkoušet.

03

Výroba

Po vyladění detailů a odsouhlasení nabídky vám zašleme zálohovou fakturu. Po úhradě jdou židle do výroby, což obvykle trvá 3 – 4 týdny.

04

Kompletace

Vyrobené židle vám dovezeme na místo určení a vše řádně smontujeme. S ničím nebudete mít žádnou starost.

Co pro vás dokážeme udělat